Tychy

Kategoria: Śląsk



Jungle
2009-08-15, 15:07
Witam, jestem nowym użytkownikiem forum. Szukam ludzi do wspólnego palenia, pochodze z Tychów.
Ahmed
2009-08-15, 20:13
Ja jestem z Mikołowa więc do Tychów mam blisko
mingan
2009-08-16, 08:41
Masz tu sporo osób z Katowic i ich okolic więc kiedyś można zrobić wspólne jaranie
Jungle
2009-08-16, 10:31
co wy na to żeby zorganizowac wspólne palenie na koniec wakacji?:)
mingan
2009-08-16, 11:32
Zależy czyich wakacji      Bo mi się kończą w październiku a bratu w wrześniu. Jak coś to można się zgadać bo o ile wiem to mamy dość sporo osób: Karavan Proffesor itd.
Jungle
2009-08-16, 12:10
a mi sie w sierpniu kończą ;p
mingan
2009-08-16, 12:29
przecież już jest sierpień
Jungle
2009-08-16, 13:04
ale myślałem żeby zrobić pod koniec sierpnia    ostatnie dni jakoś ;]
Kamil_K
2009-08-19, 10:26
pisze sie na to ;)


PSZCZYNA Z TEJ STRONY
Jungle
2009-08-19, 13:06
jeszzcze ktoś chętny?:)
mingan
2009-08-19, 14:18
To wiecie co

WSZYSCY którzy chcą się spotkać pod koniec sierpnia na wspólnym paleniu wpisywać się pod tym postem.
No i w sumie trzeba wybrać miejsce i datę. Jeszcze napiszę do paru osób z kato i okolic czy przyjdą




<sorka ja sam nie jestem pewien czy pojadę bo możliwe, że wyjadę ze swoją dziewczyna do Bukowiny ale jak coś to mój brat na 90% będzie >
Jungle
2009-08-19, 15:21
no oczywiście ja   ) a co do miejsca. może paprocany? takie jezioro  w Tychach jakby ktoś nie wiedział    tam jest dzika plaża, mogło by by przyjemnie
mingan
2009-08-19, 15:36
Miejsce ustalimy jak już ludzi zbierzemy, wtedy zobaczymy gdzie ludzie mają najbliżej bo akurat paprocany to kompletny pipidów <wiem bo kumpel mieszka niedaleko a przy okazji jeżdżę co roku na "Ku przestrodze"     >
Woodar
2009-08-19, 20:01
Paprocany są spoko;) nie obiecuję ze ewentualnie wpadnę bo nie wiem czy mi coś nie wypadnie ale akurat tak się składa że jutro jadę do Tychów i siedzę tam do końca sierpnia, bez ostatniego łikendu.
Kamil_K
2009-08-19, 20:41
Ja tez się pisze;),mysle,ze i kuzyna zwerbuje
Jungle
2009-08-19, 20:57
myśle że ktoś mnie poratuje swoją shishą ponieważ swojej osobistej nie mam tylko jakieś od kumpli pożyczam ;] hmm. jakiś dobry człowiek?
mingan
2009-08-19, 21:42
No mój bracik weźmie Gońca <pożyczę mu> a niech ktoś weźmie jeszcze i 3 stykną       Ale widzę, że może się fajny zlocik zrobić, obyście się nie wykruszyli
Kamil_K
2009-08-19, 21:52
Ja sie szykuje na kupno eco więc powinienem wziąść ze sobą jak na czas dojdzie...tylko jeszcze sie zastanawiam


---------

Mingan, widze,że jesteś posiadaczem eco... co o niej napiszesz? jedna z lepszysz shish jakie posiadasz w swoim szerokim gronie? Obecnie posiadam Bazarówke ale musze wkoncu kupić coś porządnego.
mingan
2009-08-19, 21:54
Ja dam bratu Gońca do tego dostanie Mye premium lub cobre i jakieś tytonie i coco. To ok robimy to na paprocanach, teraz tylko o której i kiedy      Wtedy napiszę do reszty ludu
Szym
2009-08-20, 14:44
Ja rowniez z Mikolowa    wiec niedaleko ;p jak co pisac tu to bede czytal, nie wiem jak czas pozwoli ale moze troche znajde
Ahmed
2009-08-20, 15:07
Mi pasi po 26 bo wtedy wracam z Egiptu.
Jungle
2009-08-21, 22:05
ludzieee ;p jakieś konkrety? kto ma propozycje miejsca i daty?    


Pozdrawiam
Ahmed
2009-08-22, 10:38
Może  być 27 wieczorem.A gdzie?Zależy skąd będzie więcej ludzi.Chociaż z każdej strony śląska łatwo byłoby dojechać do WPKiW
Jungle
2009-08-22, 20:50
hmmm mi sie wydaje że najbliżesz to paprocany
Kamil_K
2009-08-26, 15:53
Widze,że na chęci się skończyło.


CO wy na spotkanie w Czw (27.08.09)?
HoFFi
2009-08-28, 15:59
Ja również jestem z Tychów i z kumplem mogę wpaść : )
Patryk^^SPINACZ
2009-09-25, 14:51
tak tak mozna zrobic zlot shishomaniakow np we wrzesniu albo październiku na paprocanach      )
HoFFi
2009-09-25, 14:53
Wrzesień się kończy więc w październiku jak najbardziej   )
Kamil_K
2009-10-02, 23:11
I każde spotkanie beziemy przekłądac na nastepny mies... i tak w nieskończoność;p
Mlody1971
2009-10-31, 14:32
Ja może z innym pytaniem, wie ktoś czy gdzieś u nas kupie Cocobrico i jakieś LEPSZE tytonie ? Wiem, że coś tam sprzedają naprzeciw Lodowiska, ale nie patrzałem co tam mają, no i chyba Leclerc ? Ale co tam konkretnie dostane? :F


No więc lekka edycja, w Leclercu mają Cocobrico 1kg - 21 zł, oraz mniejsze paczki bodajże po 9 zł. Co do Tytoni, to tylko Al afrah - truskawkę i brzoskwinie widziałem.
HoFFi
2009-11-11, 14:39
Jest skup na osiedlu "F" czynny bodajże od 20. Z cenami się nie orientuje. Spinacz na pewno wie bo czasami tak chodzi pooglądać.
Towdi123
2010-01-05, 22:18
Witam! przedstawiam sie ladnie wszystkim poniewaz to jeden z moich pierwszych postow, z tym ze sledze forum od kilku m-cy. Gdzie oprocz Leclerka kupie cos do shishy? a na F dokladnie gdzie i co dostane?


P.S. w Bieruniu starym na dworcu autobusowym w sklepiku "karbon" stoi shisha i sa jakies wegielki, byc moze pojawia sie tytonie
Sebun
2010-01-05, 22:50
Skup Kultury stoi na Wyszyńskiego (koło Naszego Domu), można tam zapalić i kupić wiele rzeczy związanych z shishą. Wybór nie jest oszałamiający, ale Skup współpracuje (albo też współpracował) z shishka.pl więc trochę tam tego znajdziesz. Z tytoni przede wszystkim Al-Sultan.

Jest jeszcze sklep naprzeciw lodowiska, który zajmuje się przede wszystkim sprzedażą firan [sic!] - kupisz tam Alishę i parę innych, nieznanych mi tytoni.

Ogółem, jak dla mnie nie warto opuszczać ciepłego mieszkania, by poszukiwać w naszym mieście czegokolwiek wartego zakupu. Jeśli jednak nie chcesz zamawiać nic przez internet to najlepszym pomysłem będzie odwiedzenie katowickiego Buszka.


Podobne tematy: