Nowe ATV od KTM - jeszcze więcej jadu !

Kategoria: Ciężki sprzęt bojowyNowe ATV od KTM



2can
2008-07-25, 14:22




Fakty:

KTM jako pierwsze wprowadza na rynek typowo motocrossowe ATV.

Zaprojektowalismy maszynę specjalnie do motocrossu poprzez:

1. Obniżenie srodka cieżkości:
- Elementy zawieszenia WP z przodu i z tyłu: regulowana wysokiej lub niskiej kompresji (!!!), crossowy design, regulowane tłumienie tylnego amortzyatora z puszką.
- Specjalne MX opony (mały srednica), tylne felgi Douglas
- Pomniejszony zbiornik paliwa o pojemności ok. 10 litrów

2. Więcej mocy:
- Silniki KTM SX: charakteryzujące się największą mocą w segmencie quadów sportowych, Brak wstecznego biegu.

3. Większe rozmiary:
- szerokość przedniej i tylnej ośi 1.265 mm– osiągnięta poprzez poszerzenie tylnej osi i ramion przedniego zawieszenia

4. Specialne motocrossowe akcesoria:
- Nerf Bars, tyne felgi z mocowaniem beadlock, plastikowa ochrona przedniego swiatła, SX wydech, SX kanapa (obniżona w tylnej czesci) etc.




Podstawowe różnice między ATV serii SX i XC:

SX – Motocross:

1. Aby zapewnić doskonałą sterowność na torze motocrossowym dodano szersze ramiona przedniego zawieszenia oraz szerszą oś tylną, obniżając przy tym środek ciężkości, zmniejszając zbiornik paliwa oraz dodając mniejsze koła.

2. Silnik KTM charakteryzujący się największą mocą w segmencie quadów sportowych. Podobnie przełożenie mocy jak w motocyklach. Aby utrzymać niską wagę brak biegu wstecznego.

3. Elementy zawieszenia WP z przodu i z tyłu: regulowana wysokiej lub niskiej kompresji (!!!), crossowy design, regulowane tłumienie tylnego amortzyatora! Najlepsze amortyzatory na rynku.


XC – Cross Country:

1.Pojazd jest bardziej komfortowy podczas dluższych wypraw, komfort uzyskany poprzez wiekszy skok amortyzatora, większe opony i większy zbiornik paliwa. Wysokie połozenie pojazdu względem podłoża pomaga lepiej pokonywać przeszkody. Zawieszenie przednie i tylne zaprojektowane z myślą o zawodnikach cross country.
2.Silnik znany z perfekcyjnego oddawania mocy co doskonale sprawdza się w warunkach cross country.
3.Amortyzatory Öhlins: w pełni regulowane, zawieszenie doskonałe również do jazdy enduro ze wzgledu na wysoki zakres tlumienia.

































Jeździłem, wrażenia są niesamowite, choć wydaje się to nie możliwe nowy KTM ma jeszcze wiecej jadu, wydaje się wprost odrywać od ziemii przy starcie , dużo lepiej pracuje też zawieszenie a szeroko rozstawione koła dają pewność prowadzenia w zakrętach. Od września dostępny model testowy.

Wkrótce opiszę nowości motocyklowe na 2009 rok , a jest tego sporo...
Wojtek
2008-07-25, 14:58
 	  			  
Wkrótce opiszę nowości motocyklowe na 2009 rok , a jest tego sporo...


no właśnie właśnie, ja muszę zmienić moto jeszcze przed ślubem
2can
2008-07-25, 15:30
Masz okazję , "ściągamy majtki" z cenami - do końca sierpnia
Wojtek
2008-07-25, 15:38
ale ja poluję w 2009 :) i chyba wolę byś został w majtkach
Mucha
2008-07-25, 16:30
No wlasnie taki piekny ATV KTM'a - SX 450 eksplodowal na zawodach w Gdansku (Mistrzostwa Europy )
2can
2008-07-25, 18:15
eee chyba nie taki , raczej XC 450 , bo SX jeszcze nie wszedł do sprzedaży :)
Mucha
2008-07-29, 07:21
ano prawda...jednak analizujac parametry XC/SX wybieralbym XC
snake1984
2008-07-30, 00:00
a ja chyba widziałem takiego dzisiaj w Grodzisku, to nie ty 2can przypadkiem???
Badyl
2008-07-30, 13:32
mnie zawsze zastanawia jak tak cieniutka tylnia os wytrzymuje to wszystko...

ze to sie nie zlamie ani nie skrzywi po takich skokach...
kosmiczna technologia jakas pewnie...


Podobne tematy: