Jaki motocykl 500-600 cc ?

Kategoria: All Moto



Mike_SoaD
2008-06-25, 23:50
  Witam. Mam następujące pytanie do użytkowników.... Otóż chciałbym kupić motocykl jakiś większy.... Coś około 500-600.... I tu mam pytanie jaki moto byście mi polecili?? Mógłbym na to wydać około 5000 zł.... Czekam na wasze propozycje. Pozdrawiam.
Martin_____
2008-06-26, 07:01
  Suzuki GS 500 E
adrian177
2008-06-26, 08:13
  kawasaki er 5
astra115
2008-06-26, 08:29
  Yamaha Diversion
Robert_K
2008-06-26, 14:10
  Niedawno na allegro była do sprzedania za 5 250 zł. MZ 500 Silver Star. Gdybym miał kase to już by była moja     Ten moto bym polecił
Mikolaj
2008-06-28, 16:04
  Mi też się podoba ten model     , niestety nie miałem możliwości się nim przejechać
gorgo9
2008-06-28, 18:35
  dr 350
Robert_K
2008-06-28, 19:08
   	  			  Mi też się podoba ten model    , niestety nie miałem możliwości się nim przejechać   	 Masz rację     Przejechać się taką maszyną to by było coś    Nie dość     że MZ to jeszcze rarytas
Mikolaj
2008-06-28, 20:29
  Naprawdę fajny sprzęt
konrad117
2008-06-28, 22:20
  hehe za 5 tysiaków to mój sąsiad kupił escorta 16-letniego, nie no zatuje jak motor to kup sobie jakiegoś KTM lub Yamaha YZ. albo Yamaha Fazer ale ona jest troszke droższa:|
gorgo9
2008-06-29, 10:13
  Polecam jakies enduro !
Mike_SoaD
2008-07-01, 07:33
  Enduro odpadaja..... wolalbym jakiegos pol turystyka a pol scigacza....;>
Jantar
2008-07-01, 10:23
  Jak ktos wcześniej pisał - Suzuki GS 500 E (bez plastików, F - plastiki). Moto naprawdę fajne, silnik raczej dość niezawodny i oszczędny oraz stosunkowo prosty. 


GS'a kupisz bez problemu do 5000zł, przy czym warto się rozglądać za rocznikami min. '91 .
virussek105
2008-07-20, 14:17
  też moge polecić GS 500 chodz nie jezdziłem. ja jestem za crossem ale też chcac kupić coś za 5000 zł w 4T totrzeba mieć szczeście bo 4t są droższe od 2t a jesli już cross 2T to kup sobie DT lub ktm albo kawe do 250 chodz yamaha YZ nie jest zła

Pozdrawiam!
grzybek9307
2008-11-25, 11:50
  "Witam. Mam następujące pytanie do użytkowników.... Otóż chciałbym kupić motocykl jakiś większy.... Coś około 500-600.... I tu mam pytanie jaki moto byście mi polecili?? Mógłbym na to wydać około 5000 zł.... Czekam na wasze propozycje. Pozdrawiam." Mam na sprzedaz Mz scorpion za 5500zl '96r Informacje na GG 11649179. Zapraszam        



oto jej zdjecia i opisik

http://www.polskajazda.pl...pion,Tour/48237
Mikolaj
2008-11-25, 14:54
  Może coś sportowego
virussek105
2008-11-25, 15:23
  wszystko fajnie no ale do czego ten motocykl ma Ci służyć???
PSYCHO
2008-11-25, 19:27
  Witam !! Ja polecam tobie jak i wszystkim, motocykl Honda Transalp 600, nie wazne ktory rocznik, silnik niezawodny V2, osiagi wystarczajace (mimo 50KM, silnik ciagnie od dolu) 5,3 do setki, prawie 180kmh, wygodna kanapa zarowno dla kierownika jak i pasazerki, bardzo dobre prowadzenie na asfalci jak i na lesnych czy polnych drogach, przejezdza bez zadnego problemu kaluze glebokosci po kolana, owiewki chroniace od wiatru sa takze atutem (podczas deszczu jadac juz 50kmh nic na nas nie osiada), daje to nam duuuzo wolnosci, niskie spalanie 4,5-5,8, latwosc obslugi, nic dodac nic ujac po prostu Honda!

Polecam!!!!
luk333
2008-11-26, 20:18
  Transala, turystyk, dosyć drogi.


Z czegoś tańszego mogę polecić gpz 500. Silniczek fajnie chodzi, ciągnie w miarę od dołu ale trochę się szarpie. 60koni, 190 poleci. Ale z drugiej strony nie polecam dla wysokich osób, trochę niewygodny, podchodzi pod sporta ale nie do końca. Spalanie po mieście max 5-5,5 l kolesiowi wciągał, nie więcej. na trasie max 6 l jak się 160 leci . Przy spokojniejszej jeździe zejdzie do 4,5 l. Z wadliwych rzeczy w tym silniku to rozrząd, a mianowicie napinacze lecą.
Chciałem sobie kupić jako następny po etce ale jestem wysoki i trochę nie widzi mi się wypad na nim na dłuższą trasą.


Podobne tematy: