[ E39] 2.0i - problemy po zakupie

Kategoria: AutoKazusyeksploatacja ogółem[ E39] 2.0i



Przemas857
2010-01-21, 13:29
Witam!


Jestem tu nowy, od niedawna mam problem z E39 2,0i 97r 200006km przebiegu .
Co zrobiłem dla tego samochodu:
-car hifi-ALPINE
-klocki i tarcze przód-EBC Standard
-klocki i tarcze tył-Brembo+ATE
-wymiana zbiornika na płyn od chłodnicy(oryginalny)
-wymiana wszystkich wachaczy
-regeneracja maglownicy
-alufelgi BORBET 16"
-opony letnie i zimowe-Michelin najdroższe jakie były
-wymiana płynu hamulcowego
-wymiana czujnika ABS-U(prawe przednie koło)
-odgrzybianie klimatyzacji-kilka razy
-gaz sekwencja najdroższa jaka była na 6cylindrów.

Kocham ten samochód ale ile jeszcze mam do niego dołożyć???
Problemy:
-wtryski od gazu zapychają się, średnio co 3miesiące do czyszczenia i ustawiania kompa-tankuje tylko na shellu i najdroższe paliwo V-Power racing
-zawieszenie wymieniam raz na rok(najczęsciej łączniki stabilizatorów-najdroższe jakie są-FEBI)-innych kupić nie mogę bo nie są dostępne w Lublinie
-klocki EBC piszczą jakby miały rodzić po 8miesiącach jazdy
-co 6tys km wymieniam olej AGIP full syntetic bo komp mi pokazuje i zaczyna głośniej chodzić.
-mam oryginalny akumulator Boscha który przy -11C co miesiąc mi pada, a jak on pada to żarówka z tyłu od cofania również-nie wiem o co kaman?Jest jakiś sposób na ogacenie tego akumulatora, żeby mu było cieplej?
-biegi przy -10 C wchodzą gorzej-wymiana oleju w skrzyni?
-piszczą plastiki przy -10C od kierownicy, po 30min jest ok
-słychać jakąś część od podgrzewania i stuka co 5s cały czas jakimś dziwnym dzwiękiem
-czy na polskich drogach tak często słychać pracujące zatrzaski w drzwiach?
-na gazie ma przerwy w przyspieszaniu, na benzynie idzie jak burza
-mam wrażenie, że moja wersja jest po tuningu i pochodzi z Włoch bo ma 165km a nie 150km, badane na hamowni, czy to jest możliwe, ktoś mi powiedział, że wał napędowy we Włoszech jakiś lepszy montowali?

Moje spostrzeżenia:
-na Lublin i lubelskie drogi nie kupuj
-samochód jest kozacki ale eksploatacja codzienna boli
-awaryjne zawieszenie, szybko padające cewki i świece
-samochód nie na Polską zimę.
-naprawię ten samochód ale zmienię na inną bmkę bo ta to jakiś wynalazek jest.

Kocham ten samochód


http://img62.imageshack.us/img62/3958/bmw1t.jpg

http://img35.imageshack.us/img35/1834/bmw2mt.jpg
edziu
2010-01-21, 19:43
PRZEMAs po prostu nie miałeś szczęścia przy zakupie.Z opisu twoich usterek wnioskuję że to autko ma bogatą historię.Ja mam  swoją bunię 2.5 roku 237tyś na blacie,i niezamienił bym jej na żadną inną. Leję benzynkę i ogień,żadnych problemów. pozdrawiam
rolnic
2010-01-21, 22:10
Witaj!

Otóż najdroższe nie znaczy zawsze najlepsze i o tym musisz pamiętać. Te przerwy w przyspieszaniu to naprawdopodobniej wina kompa od gazu, który może zbyt wolno obliczać mieszanke, ja tak samo mam. Co do akumlatora to polecam Centra Futura, odpowiedniej mocy i nawet przy -20C albo i wiecej nie bedzie problemów. Plastiki napewno będą strzelać bo po pierwsze jest zimno i robią się twarde, a po drugie auto ma już swoje latka A jeśli były kiedykolwik rozbierane to tym bardziej nie są już tak dopasowane i siłą rzeczy będą trzeszczeć. To dziwne stukanie u mnie też je słychać ale nie mam większej wiedzy poza podejrzeniem, że to elektrozawór, spróbuj dać powietrze na zimne i czy będzie słychać. Biegi przy niskiej temp. wchodzą cięzej bo olej jest zimny, często zmieniaj biegi i zagrzeje się szybciej Zawieszenie z Febi wcale nie jest najlepsze, owszem najdroższe, ale spróbuj włożyć części z Lemfordera są tańsze a równie wytrzymałe albo i lepsze. Hamulce powinno się czyścic co poł roku i to powinno zapobiec piszczeniu, wyrównanie klocka i rantu tarczy powinno pomoc. Chyba tyle a jeśli się gdzieś myle to prosze mnie poprawiać pozdro
mikwawa
2010-01-23, 12:16
Ja jutro kupuje centre future bo mój już zdechł. Wiesz co mam też 2.0i sama benzyna mam już miesiąc znajomy ją oglądał gdy wymieniał olej i jedynie co mam do zrobienia to klocki przód. Ładnie się zbiera ale nie to co E34 525i kat z lpg    ale nie narzekam na razie na nią


Podobne tematy: