EBC turbogroove - black diamond

Kategoria: HamulceEBC turbogroove



Kamykt4
2009-04-27, 17:44
Witam co wybrać Ebc i blackdiamond są w podobnej cenie gadałęm z gościem i powiedział że ebc gorsze bo niewywarzane tarcz i klocki szyko niszcza tarcze 

Black diamond podobno wywarzany i ma otwory na wylot cena ta sama
co lepsze ??
!markos
2009-04-27, 18:24
cokolwiek. zuzycie tarczy zalezy od rodzaju klocka, wiec jak ktos mowi "klocki szybko niszcza tarcze" to chyba nie do konca rozumie co mowi
Kamykt4
2009-04-27, 20:27
A jezdził ktoś z was na tych black diamondach?? jakie macie opinie o nich??
Alunetik
2009-04-27, 21:29
To chyba ta sama klasa. Kierować się raczej sympatią do nazwy niż różnica jakości.


PZDR

Bodek
Gr00bY
2009-04-27, 22:11
Potwierdzam. Jedne są drugich warte
Kamykt4
2009-04-27, 22:29
To jakie firmy polecacie polecacie ?? w takim razie
michasek
2009-04-27, 22:51
 	  			  
To jakie firmy polecacie polecacie ?? w takim razie


polecają BREMBO ORO było już na forum, wystarczy poszukać.
Alunetik
2009-04-27, 23:06
Brembo oro to zupełnie inna półka. Też polecam. 


PZDR

Bodek
Kamykt4
2009-04-27, 23:10
A gdzie to można kupić w polsce?? i czy wogóle dostane w takim rozmiarze??

280x156x46x25 mm; ilość śrub: 4; szukałem ale cieżko to wyszukać w jakimś polskim sklepie że chyba zle szukam:)
elmer
2009-04-28, 00:10
Ja polecam albo tarcze gładkie, albo nawiercane z najwyższej półki. Szkoda pieniędzy na EBC/BD itp., bo i tak się pogną, a kosztują sporo więcej, niż gładkie.
Kamykt4
2009-04-28, 00:19
Wybur padł na tarcze ate +redstuff
kamo
2009-04-28, 06:54
2 dobre hamowania i po tarczach
Alunetik
2009-04-28, 07:06
Nawiercane wg mnie nie nadają się do jazdy na codzień. Kilka mocniejszych hamowań i pojawiają sie promieniste mikropęknięcia od otworów. 


Ebc czy bd działają ale do wielkosci 260mm, potem gną się na potęgę, a w cięzkich autach takich jak np Ford Mondeo ST220 czy Lancer nie działają wcale.

Kamo: po których tarczach?

PZDR

Bodek
kamo
2009-04-28, 07:19
ate u mnie ebc ultimax poddały się dość szybko
Alunetik
2009-04-28, 07:25
Najwidoczniej źle ułożyłeś, lub poprostu spaliłeś. ATE pozycjonuje bliżej Brembo niż np. EBC. Zdecydowanie przewyższają np. Zimmermany. Szczerze mówiąc do tej pory nie trafila mi się ani jedna reklamacja ATE, a 1 brembo:)


PZDR

BOdek
rdk
2009-04-28, 08:55
ATE dobra tarcza jak za te pieniądze

gr00by polecał speedmax'y bo mają dobry stosunek jakości do ceny

jak pojechałem robić hebel, to mechanik powiedział mi "przywieź cokolwiek byle nie EBC"
Gr00bY
2009-04-28, 12:54
Mogłem je polecać tylko z jednego wzgledu. Cena kompletu to połowa ceny normalnej tarczy. Więc dokładnie wiesz za co płacisz.... 


U mnie EBC poddały się baaaaardzo szybko. Brembo szlag trafił tego samego dnia co założyłem. ATE gładkie padły w 2dni (powerdisci wytrzymały do końca, ale już ich nie produkują w rozmiarze do civiców).
Alunetik
2009-04-28, 12:56
Gr00by, a układałeś kiedys tarcze?


PZDR

Bodek
Kamykt4
2009-04-28, 13:00
debilne pytanie ale kto pyta ten nie błądzi

o co chodzi z układaniem myślicie że karzdy mechanik (nie mówie o druciarzach )zrobi dobrze załozy czy lepjej dac to do dobrego serwisu??
Alunetik
2009-04-28, 13:06
Założenie tarczy nie jest zbyt duża filozofią. Trzeba być dokładnym, dobrze oczyścić piastę, użyć miedzianu i tyle. Powinno się jeszcze sprawdzić bicie, ale nikt tego chyba nie robi. 


Układanie to poprostu docieranie klocka z tarczą. Uważam, że powinno się zrobić pare stów km spokojniej, to pozwoli dograć powierzchnie. Stąd moje pytanie do Gr00bego. Tylko takie zachowanie pozwoli uniknąć pogięcia na początku użytkowania. Nastepnie trzeba pamietać o chlodzeniu hamulców. Tarcze wyginają sie zazwyczaj z braku odpowiedniego wystudzenia.

PZDR

Bodek
Gr00bY
2009-04-28, 13:06
Proszę Cię. Były delikatnie traktowane na początku. Były robione pomiary bicia po założeniu i mieściły się w normie. Po dwóch dniach już się nie mieściły. Wiesz, że ATE robią m.in. we włoszech?
Alunetik
2009-04-28, 13:11
Wiem, wiem, a elementy AP Racinga w Hiszpani:) Taki świat Panie.


PZDR

Bodek
Gr00bY
2009-04-28, 13:21
Heh. Dokładnie. Tarcze jeżeli są z dupy to żadne układanie im nie pomoże    ORO dostały w palnik od razu, że się świeciły na czerwono i jakoś nie pękają, nie biją - kwestia materiałów...
Kamykt4
2009-04-28, 13:33
gadacie gadacie a ja już sie zgubiłem czyli co z tego wszystkiego bedzie dobre brembo oro odpada bo niema ebc gówniane czyli co zostaje ate??
Gr00bY
2009-04-28, 13:36
Nic. Hahahahahahahhaa.
rdk
2009-04-28, 13:37
 	  			  
Mogłem je polecać tylko z jednego wzgledu. Cena kompletu to połowa ceny normalnej tarczy. Więc dokładnie wiesz za co płacisz....

no właśnie o tym napisałem w swoim poście mniej więcej
poza tym, większość ludzi szuka na forach podpowiedzi, szuka wyjścia które ich usatysfakcjonuje, słucha rad co się gnie przy katowaniu a co nie [co oczywiście jest istotną sprawa i dobrze to wiedzieć] a większość ludzi i tak jeździ swoimi autami do pracy/szkoły i z powrotem i wiele rzeczy kupują "na wyrost"
grafix
2009-11-29, 20:46
Gr00bY nie wiem jak to robisz ale EBC gładkie przeżyły u mnie cały sezon 2009 , killka razy radom i superoesy w kielcach, po mieście tez czasami zdarzy sie skończyć 3 bieg i dohamować mega mocno wiec .... 


OCB ?

Klocek to DS P w ramach ścisłości
Gr00bY
2009-11-29, 22:34
Popękały w promienie słoneczka.
grafix
2009-11-29, 23:38
czyli albo od temp. albo od udaru temperaturowego albo ... ? bo ja juz nie wiem, 

nadal upalam te EBC i wsio ok ...
Gr00bY
2009-11-29, 23:49
No ja jest potraktowałem DS2500. Ty jeździsz na FDSie i stąd ta różnica pewnie.
kuchar
2009-11-30, 14:19
a prawda to, że ATE teraz kupuje tarcze od jakiejs senegalskiej firmy?


pytam bo mam ATE gladkie(jest napisane made in germany) razem z klockiem Ferodo DS Perf. i poki co sprawuje sie bdb. naprawde cieżko zmęczyc tego kloca (w porównaniu do premier/ebc black)...wczesniej wystarczylo jedno hamowanie 150-0...teraz trzy takie hamowania i pedał dalej taki sam jak był.(wiecej nie sprawdzalem)


Podobne tematy: