Microgynon - pierwsze opakowanie - bol brodawek ???

Kategoria: Antykoncepcja hormonalnaMicrogynonpierwsze opakowanie



kornusek
Pon Lut 01, 2010 4:53 pm
hej :) to ja i moj microgynon :P


sluchajcie, po odstawieniu yasminelle zrobilam 6 dniowa przerwe i zaczelam przyjmowac 1 opakowanie microgynon21.
Plamien nie mam w zasadzie, mimo ze to pierwsze opakowanie. Ale zauwazylam ze od dwoch dni pobolewaja mnie koncowki sutkow, tzn brodawki! oczywiscie pierwsza mysl, ze ciaza... ale czy moze byc to skutek uboczny? przy yasminelle bolaly piersi przy kazdym opakowaniu ale nigdy sutki.... :/
z ta przerwa postapilam wedlug ulotki i wedlug waszych rad i rady ginekologa. pozniej tabletki normalnie przyjmowalam z ewentualnie 2 godzinnym opoznieniem (a wiec zadnym) a wiec ciaza raczej wykluczona... no bo przeciez skoro yasmienelle dzialalo to i mycro dziala...
martucha88
Pon Lut 01, 2010 6:10 pm
Kornusku w ulotce Microgynonu masz napisane w innych działaniach niepożądanych:"ból i wydzielina z brodawki sutkowej".Może być ból tylko,a może być i wydzielina.
kornusek
Pon Lut 01, 2010 6:42 pm
nie doczytalam... ;) :) dziex


Podobne tematy: