Harmonet - nie trzymanie cyklu

Kategoria: Antykoncepcja hormonalnaHarmonet



natalia1988
Czw Sie 27, 2009 3:52 pm
Witam ;)


Opisywalam tu juz swoj problem, mianowicie tabletki biore od 2 lat i przez jakies 2 cykle przy ostatniej tabletce pojawialy sie u mnie plamienia trwajace jeden dzien pozniej normlanie przerwa bez plamien i krwawienie. Razem doszlysmy do wniosku ze widocznie tabletki przestaja trzymac mi cykl i trzeba sie wybrac do ginekologa. Poniwaz mialam jeszcze wykupione 2 opakowania postanowilam wybrac sie dopiero jak je skoncze. Noi wlasnie przez te dwa ostatnie opakowania nie mialam zadnych plamien juz alee jak kocham sie z chlopakiem to w pewnym momencie pojawia sie u mnie rozowaway sluz i tylko wylacznie podczas stosunku sama jako tako od siebie nie plamie.Wiec chyba faktycznie tabletki przestaja trzymac mi cykl prawda?
Wczoraj w sumie mialam maly incydent mianowicie 30 min po zarzyciu tabletki przegonilo mnie lekko ale wodnisce raz w kibelku nie wzielam nastepnej tabletki poniewaz byl to jednarozowy stolec.
Katte
Czw Sie 27, 2009 4:22 pm
Jeśli ten 'różowawy śluz' pojawia sie tylko podczas seksu to może to nadżerka? Moim zdaniem warto wybrac sie do ginekologa. ;)


Podobne tematy: