Cilest - krwawienie

Kategoria: Antykoncepcja hormonalnaCilest



Bambi24
Czw Maj 21, 2009 11:48 am
Szukałam na forum, ale nie potrafię znaleźć. Mam pytanko- czy przyjmując regularnie tabletki anty, krwawienie z odstawienie pojawia się ZAWSZE w tym samym dniu? Tzn. wiem, ze ma wystąpić między 2 a 4 dniem, ale u mnie zawsze było 4. a teraz zaczęło się 3...Takie wahania są w normie? Dodam, ze biorę Cilest 3 miesiąc, proszę o odpowiedź lub skierowanie do podobnego tematu, jeżeli taki już jest. Dzięki.
mija:)
Czw Maj 21, 2009 11:52 am
To normalne :)

nie musi koniecznie pojawić się w tym samym dniu:)
Mi zawsze pojawiało się w niedziele...ale dwa razy miałam w sobote :)

[ Dodano: Czw Maj 21, 2009 11:53 am ]
ps. jeżeli krawienie się nie pojawi wogóle to możesz się marwić...ale przy takich wahaniach to nie ma co sobie sztucznie problemów tworzyć :P
A!
Czw Maj 21, 2009 11:53 am
Krwawienie nie zawsze występuje w tym samym dniu, czekaj cierpliwie :)
alex24
Czw Maj 21, 2009 11:55 am
Nie, krwawienie może pojawić się dowolnego dnia 7mio dniowej przerwy, zazwyczaj dziewczyny mają tego samego dnia, ale nic złego się nie dzieje gdy pojawia się innego dnia, wszystko w normie. Ulotka mówi, że powinno sie pojawić między 2 a 4 dniem, ale czasem może przyjść nawet i 7mego dnia i też jest wszystko ok.
Bambi24
Czw Maj 21, 2009 12:09 pm
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Już się bałam, ze coś jest "nie tak".


Podobne tematy: